Facebook sayfamada beklerim :)

3 Ekim 2013 Perşembe

INSTAGRAMDAN :)

 
Farkettimde INSTAGRAM vazgeçilmezlerim arasına girmiş benim :) paylaşılmak beğenilmek çok zevkli :) bende paylaşmayı çok seven birisi olarak sizlerle de paylaşıyım dedim son çektiklerimden :) çoook resimli posttur bilginze :)
SON yaptığım nefis kek.kendisini bi kaç saat önce yaptım.Artık yeni kek tarifim budur.Sade kek istediğimde bundan yapcam ;)
 
 Bu eşarpta bugün gelen %100 ipek eşarbım.75 tl den 25 e düşünce almamak olmazdı ;)
 
 
MAŞALLAH Buda Yunusunda benimde şekerliğinden yiye yiye bitiremediğimiz Zeynep berenimiz :)
aklımıza geldikçe uiyyyyy seviyoruz uzaktan :)  
 
 
 
 
 
 Kayınvalidemlerde yaptığmız ama dibi yapışınca dibini kaşıkla yediğimiz kekimiz ;)
 Salonumdan ;)
 tanıştığımızdan bu yana 1394 gün olmuş.Bi kaç haftalık sonuçtur bilginize ;)
 Denediğim ama hiiiç beğenmediğim muzlu çikolata.ıyyy aklıma geldikçe midem bulanıyo :D
 
 Arkadaşım için hazırladığım masam :)
 
 
Kndi ellerimle süslediğim yakam ;)
 
 
Yeniyorum diye seviniyodum ki :D 
 
 
 Çöküşümdü :D
 
 
İlk ve son ilkler deneyimim :D
 
 
 
Evet evet fiyonku ben taktım :)
 
 
 
Tuvaletimde mavilendi fiyonklandı :D
 
 
 
 
 
 
 
 
GEEEEL ne alırsan 1 tl  :D
 
 
 
Görüşmek üzere Sevgilerle...
 

6 yorum:

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)