Facebook sayfamada beklerim :)

13 Eylül 2013 Cuma

Hafta sonu nerdeydim??

Haftasonu misafirlerim vardı.
Eşimin dayısı ve onun eşi geldi.öyle şeker öyle tatlı bir kızları varki ve öyle şeker çiftlerki maşallah :)  bebeği öpünce ağzına bal akıyo resmen :)
aslında düğüne gittik biz çok resim az yazı olsun bu post :) düğünden sonraki boğaz gezisi acayip eğlenceli geçti. Eğer İstanbulda yaşıyosanız ve halen bir boğaz turuna çıkmadıysanız kesinlikle tavsiyemdir ;)
biz gezdik ve çooook eğlendik :D


 Burda ne yapıyoduk hiç bilmiyorum :D

 Ben böyle bir kombin hazırladım düğün için.ceket bi önceki posttaki ceketim :) bu işte :)
 Buda şeker Zeynep berenimiz :) verene kurban yaa nasıl tatlısın senn :)
neşe yüzünden eksik olmasın hayırlı evlat olasın inşallah :) Rabim isteyen herkese nasip etsin...
 
 
 

 Yaptığımız kekin tabanı yapışırsa bizde kaşıkla yeriz ;)


 Gelin ve damadımız bunlarda.Rabbim bir ömür mutluluk versin.Gelin hanım çok tatlı dilliydi umarım herşey gönüllerince olsun...
 
 
şarkı eşliğinde boğazla başbaşa kalın emii
 
SAĞLICAKLA...
Bu arada uzun süredir hediyeleşme etkinliği için söz vermiştim bi türlü fırsat bulamadım :( inşallah en kısa zamanda hazırlarım postu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)