Facebook sayfamada beklerim :)

23 Eylül 2013 Pazartesi

Avcılar sahilden bildiriyorum :)

Selamlar sevgili okuyucular :)
Haftasonu eşimin ben bi yere çıkmam demesine rağmen kendimizi komşumuzla Avcılar sahilde bulduk.Sadece dolaşcaktık ama nasıl olduysa bide baktıkki denizin ortasındayız :D
Tekne kiraladık da azıcık :)
İlla kayık kiralayalım dediler ama ben istemedim.Hemde zaten olmazmış rüzgarlıydı biraz hava.
İlk önce pazarlığa tutuştuk ve nerdeyse yarı yarıya düşürdük fiyatını.üstüne üstelik birde orda küçük balık tutmak için bişey vardı onu istedim sağolsun tekne sahibi çok güleryüzlüydü ve tabiki dedi :)

Neyse efendim sizleri resimlerimizle başbaşa bırakıyorum...

 







Bu yaz hemen hemen hiç gezememşken yazdan kalma son günlerde böyle bi güzellik yaşadık işte :)

3 yorum:

  1. en guzelını yapmışsınız tatlım bazen denizlere açılmak iyi geliyor :) takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflarınızda ''huzur'' gördüm. Allah bozmasın

    YanıtlaSil
  3. Hamdolsun :) Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)