Facebook sayfamada beklerim :)

30 Mayıs 2013 Perşembe

Ne zordur yalan söylemek...

Yalan söylemek günah tabi.Ama nasıl yalan söylenmezki!!
Gözlerinin içine bakıyosun iyileşeceksin baba sabret diyosun...
Allah bilir ama ümit yok diye geçiriyosun içindende.Allah bilir tabi!

Ne zor günlerden geçtik aylardır.Rabbim başta babamı sonra bizleri zor bi imtihana soktu.İlk başlarda sabrı çok olurken insanın zaman geçtikçe tükeniyo umutları sabırları.
Nasıl bir hastalıktır neden olur bilen yok.Rabbim hastalan diyo hastalanılıyo...
Sonra hastane maratonları başlıyo.Belki aylarca evine gidemeyeceğin bir maraton...
Öylede oluyo zaten.Aylarca evimize gidemedik bazen hastanelerde sabahladık.O orda kıvranırken biz çaresizdik.
Elinden birşey gelmiyo ki zaten.
Çaresizlerin çaresi Allah..!

Ona sığınıyo ondan yardım bekliyosun.Dualar ediyosun Allah'ım acılarını dindir onu ailesine bağışla diye.
O kadar seveni varki ve dua edeni...
Eşim kimseye bişey söylemiyomuş.Oysa herşeyi biliyo ve bünyesinde taşıyomuş tüm cevapları.Nasıl taşınır bilinmez kendi babasının öleceği günü beklemek.
Bizler durumun böyle olduğunu bilmiyoruz.Bilmediğimiz için geçecek diyosun babacım sabret inşallah bunlarda geçecek...
Doktoruna soruyosun ve
--"Galiba sen herşeyi bilmiyosun biz yesin içsin acı çekmeden ölsün diye ameliyata aldık" cevabını alıyosun!
Yıkılıyosun.
Nasıl bakacaksın acaba babanın gözlerine bir daha?
Nasıl yalan söylemeyceksin.
Afff Rabbim ne zor günlerdi...
Şimdi aylar geçmesine rağmen babamız halen ayakta Hamdolsun.Kemoterapiye gidip geliyoruz.Ağrılarımız oluyo başımız dönüp midemiz bulanıyo ama naparsın mecbursun bu süreçlere.
Ve sonra babanın dükkanına gidip geldiğini cumaya gittiğini duyup dahada seviniyosun umutlanıyosun.
Hamdolsun diyosun iyileşiyo...

Ama tekrar ameliyat yerinin akıntıları o ağrılar o sızılar başlıyo.Zor günler bizi bekliyo :(
Görelim mevlam neyler??
Tüm hastalara acil hayırlı şifa dualarımla...
Rabbim şafi ismini hastalara tecelli eylesin inşallah...

6 yorum:

  1. 2000 senesinde kayınvalidemi kanserden kaybettik. Ben sizin ne kadar zor bir süreçten geçtiğinizi tahmin edebiliyorum.sizin yaşadıklarınızı bizde yaşadık.rabbim babanıza şifa versin. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Rahmetiyle muamelede bulnsun inşallh. Allah razı olsun Rabim bizim durumumuzdaki herkese sabır versin...

      Sil
  2. Allah acil şifa versin, size de ssabır ve metanet diliyorum. Başına gelmeyen bilemez elbette:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun güzellik.
      Allah kimsenin başına vermesin gerçekten zor bir süreç...

      Sil
  3. Ağlayarak okudum çünkü aynı acıyı kat kat fazlasıyla yaşadım .. Hiç unutmam çocuk yüreğimle babamın raporlarını okuduğum günü . Benden saklayan annemden bildiğimi saklamanın verdiği ağırlığı.. Babamı görebilmek için okuldan dershaneden kaçtığım günleri , çünkü biliyordum o çok sevdiğim babama canımın parçasına hasret kalacağımı. 6 ay dayanabildi babam , ardından sayfalar dolusu yazdım ağladım çırpındım ama geri getiremedim. Rabbim'in en zor imtihanından biri gözünün önünde günden güne erimesi ama çaresiz ölümü beklemen .. Rabbim inşaAllah şifasını verir inşaAllah siz bu zorlu süreci kolay atlatırsınız . Daha biraz önce bu konudan konuştuk ve aklıma baban geldi duâ edin dedim böyle böyle bir hasta daha var.. Tanımıyorum ama inan çok üzülüyorum . Acının dili aynı , Rabbim kimseye vermesin kimseyi sağlığıyla imtihan etmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım :(
      Rabbim sabrınızı bol versin.Önce baban şimdi enişten...
      Rabbim rahmetiyle muamelede bulunsun inşallah.Ölüm gerçekten zor.ölenede kalana da...
      Dualarınız babam için ve bizler için çok önemli.İnşallah rahmet kapılarının açık olduğu anlara denk gelirde Rabbim şifasını verir hayırlısıyla.

      Sil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)