Facebook sayfamada beklerim :)

31 Mayıs 2013 Cuma

Mutfağımdan ayrıntılar :)

 
Mutfağımdan küçük küçük ayrıntılar veriyim dedim bakalım hoşunuza gidecekmi :).Bazısı yeni bazısı eski.INSTAGRAM hesabımdan paylamıştım resimleri.Kalitesi çok iyi değil o yüzden şimdiden özür dilerim
 
Bunlar son aldığım peçeteler. Pazarda gördüm bunları .
Ben meyve sebzemi pazardan almaya gayret gösteriyorum zor durumda kalmadıkça da alıyorum.Çünkü daha tazelerini bulabiliyosun.Ayrıca organikleride geliyo genelde oralardan tercih ediyorum.Hem marketlerden dolgun ücretlide olmuyo.Sağolsunlar manavlar marketler iki katını satıyolar :)



Buda annem gelmişti Nevşehirden ona hazırladığım kahvaltının detayları.Fincanları çeyizime hediye gelmişti yanlış hatırlamıyosam :)



Bu tepsiyide bakırköy sosyete pazarından hatırlarsınız eminim ;)

 

Bu gördüğünüz şirin şey benim poşetliğim kendim örmüştüm evlemeden önce.Anneannemde görmüştüm çok hoşuma gitmişti :)
 

Mutfak masamın son haliydi ama çiçekler soldu şu an.Başka hallerde olabilirdi ama kayınbabam hasta olduğu için eve gidemiyorum gidince değişcek ;)
 

 Buda eski hallerinden biri.
 
 Çiçekleri sokaktan belediyeden parktan nerden görürsem opluyorum :p
 Bunlarda baveralarım.İkeadan alıyoum çok kullanışlı oluyolar.
 Bu  süslerimde aslında buzdolabı için ama ben kombimi süsledim.Hem mutfak perdemle takım oldular ;)
 

 Bu ufak ama minicik ve uğraş isteyen patikleri halam vermişti.Birsrü var eldiven patik renk renk.
Bu örtüyüde kendim işlemiştim.Maina nakışıdır kendisi.Aslında bu takım ama ben bunu kullandım masama.Eski hallerinden masamın.Canım sıkıldıkça değiştiriyorum masamı :D
ütüsüz falan çekmiştim hemen paylaşıyım diye.Çeyizimi kurcalıyodum o aralar neleri kullanabiliri bakmak için :)



Bu lalede eski zamanlardan.Belediyenin ektiklerinden :D
ÇOOOOOOK büyük aşlar yaşaık kendisiyle ama çok dayanmadı malesef :(
 Bu peçetelerde ganimetlerimden bazısı.
Bu süsleride 3,5 Tl cilerden almıştım.Çok hoşuma gitmişti.Aslında çok alakasız ama ben seviyorum böyle çocuksu şeyleri :)

 
 Çuha çiçeklerim vardı benim kışın.Malesef çok dayanıklı bir çiçek değil ;(
 
 Bu peçetelikte evlenmeden önce ördüğüm sevdalardan.İnternette görür görmez aldım tığı elime.Daha harikaları var internette ama buda böyle oldu işte :)
 
 Eskiden yapmıştım bunları.Harika oluyo tadı da görüntüsüde :) Komşunun tabağı boş gitmezdi demi ;)
 
Bunlarda Çatı Katı İlkay abladan esinlenerek süslendi.Kürdanları yemeklerimde kullanıyorum denk gelirde unutmazsam :D

 Bu saksı Ikeadan fiyonk benden :)
 
Buda mufak halım ama asıl renkleri belli olmamaış.Gece gece halı silenlerdenim bende.Onun için çekmiştim.Çok leke oluyo.Açık renk alırken dikkat etmek lazım :)
Aslında çoğu mobilyayı kiradayken almıştık.Şimdi Allahın izniyle kendi evimizi aldık ve bazısı olmadı ama almış bulunduk malesef.Buda oturma odamın halısıydı ama artık mutfğımın ;)
 
Başka postlarda görüşmek üzere :)
 
Sevgilerimle
                                               FACEBOOK HASABIM İÇİN TIKLAYIN
                                             INSTAGRAMDAN TAKİP İÇİN TIKLAYIN

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yayın olmuş .evinizin dekorasyonuna ve zevkinize bayıldım. Küçük cici şeyleri ben de seviyorum fırsat buldukça ben de almaya çalışıyorum.. El emekleriniz ise birer harika.. Mükemmel ötesi ben kesinlikle böyle şeyler yapamam. Ne güzel ellerinize sağlık.. Kayınbabanıza da acil şifalar diliyorum. Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok teşekkür ederim :)Beğenmenize çok sevindi.Eminim isterseniz yapabilirsiniz çünkü bizler harika makinalar gibyiz.Rabbim öyle bir donanım vermişki isteyip yapamayacağı şey azdır insanoğlunun :).Kayınbabam için Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı ayrıntılar bunlar.iyi günlerde kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  4. Cıvıl cıvıl bir evin var hayırlı olsun. Güzel günlerde otur.

    YanıtlaSil
  5. perdene peçetelerine saksılarına özellikle bayıldım e birde pembe tonları olunca laf söyletmeemm :) Çok şirin detaylar var güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      bende pembe hastasıyım bu aralar.Yatak odamı da pemb dekore ettm inşallah ona da bi post yaparım :)

      Sil
  6. maşallah çok hoş güzel sıcacık bir eviniz var :)
    peçetelere ve süsleri çok sevdim birde kombi süslerini çok severim ben çiçek dekorlarını :))

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)