Facebook sayfamada beklerim :)

24 Mayıs 2013 Cuma

Meğer ne güzel çocukluğumuz olmuş bizim..!

Bizler 90lı yıların çocuklarıydık
Anne babamız Televizyonu kapatta bi dışarı çık oyna demezdi bize.
Bizim en fazla atarilerimiz vardı
 
 
renk renk atari kaseterimiz vardı :)

Kimse aman toprakla oynama üstün kirlenir demezdi!
Bizler çamurdan kaseler yapardık içlerinede otlardan salata :)

Annelerimiz ağaçlara salıncak kurardı bizlere.


Ay savaşçısı vardı bizde onlar gibi dünyayı kurtarırdık :)

 
ip atlar seksek oynardık mesela :)
 
 okulumuzun önlerinde küçük büfeler olurdu onlardan bunları alırdık.Hep paramız olsa hep bunlardan yerdik belkide :)


Yağ satarııım bal satarııım ustam ölmüş ben satarııımm...



Çelik çomaklarımız da vardı...

 
ortada kuyu var yandan geeeç diye bağırırdık.


Bizler yerde ekmek gördükmü koşar 3 kere öper başımıza koyar ve yükseğe kaldırırdık hemen
Çünkü ekmeğe saygı vardı bizde.

Paylaşırdık


Daha nelerimiz yoktu ki bizim.Bizlerde ozamların çok bilmişleriydik ama daha masumduk sanki?
Daha saftık ne dersiniz?
 
 

5 yorum:

  1. Sokakta oynayan son çocuklardık biz :) Şimdi çocuklarımızda bizlerde teknolojinin tuzağına bir bir düşüyoruz ne acı.. Biz bir sakıza mutlu olurduk şimdiki çocukları memnun etmekte o yıllara dönmekte çok zor :) Yine çok güzel nostalji oldu hem hüzünlendim hem tebessüm ettim çok sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim.haklısın bizler küçücük şeylerle mutlu olurduk
      şimdi herşey herkesin elinin altında bırak çocukları üyükler bile mutlu olamıyo malesef...

      Sil
  2. Yoksa o güzel bebek sizin bebekliğiniz mi.. Maşallah maşallah..
    Ah arkadaşım ben de o yıllara döndüm hatta daha gerilere çocukluğuma gittim.
    Ne çabuk geçmiş o kadar zaman.. Rahmetli Abdurrahman Kızılay'ın Aynaya Baktım Saç Beyaz Olmuş şarkısı vardır bilir misiniz. Ben o şarkıyı yıllardır bembeyaz olan saçlarıma bakarak söylüyorum..:))
    Bir de inanır mısınız bizi ekmek almaya gönderirlerdi ekmeği aldık öyle sallaya sallaya getirmezdik. İllaki o ekmeği belimizden yukarıda tutacağız. Bel bölgemizden aşağı o ekmek inmeyecek.. Ben hala ekmek aldım mı poşete koymaya imtina ederim taşıyamam elim yere yakın.. Siz ekmek deyince aklıma geldi..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim bebekleğim :)
      dediğiniz gbi ne çabuk geçio yıllar.daha 18 oluyum diye uğraşıydum onu oldum 20ye uğraştım artık çok çıkmasın diye gözüne bakıyoruz :)
      yaşlılığı düşünemiyorum bile.Rabbim nasip edermi bilmem ama hayatımda keşkeler bırakmamak istiyorum inşallah...
      yaşımız daha genç olmasına rağmen ben çocukken böyle değildi diyosam değerli büyüklerimizin söylediklerine kızmamak lazım vesselam...

      Sil
  3. Nasılda özlem duydum şu an :( çocukluğumuz ne de güzeldi...

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)