Facebook sayfamada beklerim :)

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Kapı süsü yapımı hemde hangi malzemeden mi ??

Ne zamandır kapı süsü almak istiyodum.Evde otururken neden ben yapmıyorum ki ? şimşekleri çaktı hemen beynimde...
Herzaman çakıyo fikirler ve yapana kadar daçakmaya devam ediyolar.Eve dolandım önce acaba neden yapabilirim diye.Eskiden gazete kağıtlarından yapılan süsler görmüştüm ama şimdi bulamadım nerde olduklarını.Tabi ki bi ön araşırma yaptım hemn.Elde yapılan kapı süslerine baktım.Gerçekten ne marifetli hatunlar var Allahım ya neler yapıyolar.Bende onlardan biri olmaya adayım ehem ehem :)
Zaten eskilerden kalma malzemeler var her fısatta onları değerlendirmeye çalışıyorum.Maşalah ne bereketlilermiş okadar şey yapıyorum yinede bitmiyo arkadaş :)
Neden yaptığımı duyunca çok şaşıracaksınız :o
Yoğurt kabının kapağından yaptım.Evet evet yanlış duymadınız yoğurt kabını kapağından yaptım.Gezeleyip duruyodum neden olur diye aklıma geldi hemen.

Bu kapağımız efenim.
 önce kapağı maket bıçağıyla ortadan kestim.mükemmel derecede düzgün olmasına gerek yok çünkü zaten etrafına beyaz şerit sarıyoruz.Beyaz kurdeladan sardım etrafına ve uçlarına sıcak silikon tabancısıyla silikonladım.
 Buda bildiğimiz çay tabaklığının içine koyulan kağıtlardan
 ona LOVE yazıp kalp çizdim.Etrafınıda gördüğünüz süslü kurdeladan kapladım.
 
 Eskiden kedi merdivenleri yapardık okulda 23 nisan süslemeleri için.Eflatun kurdelaları kedi merdiveniyle gül yaptım.Sağ alt köşede gördüğünüz şekli verdim.Bide tütü etek yada çiçek süslemelerinde kullanılan tüllerdende fiyonk yaptım süsüme.Altın sarısı pullarımla da devamıymış gibi yapıp şekil verdim
 
 
 
 
 Buda kapıdaki halim.Komşum nurgül hazır aldığımı sanmış.Facebook hesabımda da paylaştım çok beğenildi.isteyen oldu baya :)
 
Bunları yaparken eşim uyuyodu.Sabah kalktı akşam ne yaptın bensiz dedi.Çıkarkengösteririm dedim ve gösterdim od çok beğendi :)
Beni de boş bırakmaya gelmiyomuş öyle diyo kendisi ;)
sevgiler efendim :)

31 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. emeğinize sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık yoğurt kabından böyle güzel şeyler üretmek ne güzel..
    Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
  4. Uretken insanlara bayiliyorum. Gule gule kullsn canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canm :) bende bayılıyorum retken hatunlara...

      Sil
  5. maşallah çok oluşturucusun.böyle bir şey hayatta aklıma gelmez.ellerine sağlık.kim bilir dikişte neler yaparsın.izlemedeyim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. TEŞEKKÜR EDERİM :) KADNIN GÜCÜ DİYELİM ;)

    YanıtlaSil
  7. ooo gerçekten çok hoş olmuş bu.hem de geri dönüşüm.e daha ne olsun.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenilmesi çok hoşuma gitti :) Kendimi daha da çok seviyorum hehe :)

      Sil
  8. Facebook adresinde görmüştüm ama yoğurt kabından yapmış olacağın aklıma bile gelmedi :)
    Çaytabağının altına koyduğumuz kağıtta ayrı bir hava katmış :)
    Eline,emeğine,pratik zekana sağlık..:) Çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Bence de çok güzel olmuş ,ellerine ve emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler :) inşallah sağlık olurda heeep yaparım bunardan da daha güzellerinden de :)

    YanıtlaSil
  11. Geri dönüşüm süper:) Bir fikir versem hani tütü yapımındaki tül kullanımı gibi tül kullanıp küçük kelebekler ve çiçeklerle de süper olur gibi :) Hoş bulduuuuuuuuuuuuuummmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi harika şeyler yapılabilir ama ben daha yeniyim ya aklıma bu kadar geldi :)

      Sil
  12. Ama çok güzel olmuş...Hem atık değerlendirme, hem de gayet düzgün durmuş. Ellerine sağlık...Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim."you might also like" programca otomatik gözüken bir başlık.Onu hususi yazmak için bir şey yapmadım açıkçası.Sizde onun yerine "bunlarda ilginizi çekebilir" yazıyor zaten.Yardımcı olabileceğim başka bir konu olursa buradayım:))
    Dostlukla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sizden sonra hallettim ben onu ;)
      ilginiz çin sağolun

      Sil
  14. Hakkaten cok hos olmus ellerinize saglik;))bu arada bEnde bloguma beklerim adigeninsandigi05.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Çok ilginç ve güzel olmuş... herhangi bir çember oluşturmaca ve güzelce süslemece :) ben bunların bebek odalarına yapılanlarına hayranım ya tüllü tüllü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen inşallah dilediğimizde bebeğimiz olursa onada yapcam ;)

      Sil
  16. Valla bana ilham verdiniz, kara kara düşünüyordum o kadar para harcamadan nasıl yaparım diye, evde de dolu dolu bir sürü malzemem var süsleme için.. Bir tek yuvarlak parçam eksikti bu çok iyi oldu :) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy teşekkür ederim ne mutlu bana :))
      yine beklerim ^_^

      Sil
  17. Merhaba ; kapı süsü satın almak için sayfama bekliyorum..
    https://www.facebook.com/kapisusu

    YanıtlaSil
  18. https://www.facebook.com/kapisusu

    GÖSTERİŞLİ KAPI SÜSLERİ İÇİN SİTEMİZİ ZİYARET EDİN.

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)