Facebook sayfamada beklerim :)

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Eskisi gitti yenisi geldi.Saat değiştirmece

DIY(kendin yap projesi)
Eveeet yine bir DIY ile karşınızdayım :)
Bayılıyorum böyle şeylerle uğraşmaya.Birden bire bir şimşek çakıyo kafamda ve elimde olan ne varsa harcıyorum ve ortaya bunlar çıkıyo :)
Eskiden benm bir saatim vardı.Ama bn onun eski halini çekmeyi unuttuğum için paylaşamıyorum :)
O saati kullanmıyodum.Aslında bu yeni saatide nerde kullancam bilimiyorum çok kokoş oldu ama olsun hoş şeyler çıktı ortaya :)
Benim bi peçetem vardı rengarenk çizgili onu kullandım ve saatin içine koydum.

Elimde olan kurdelalardan ve süslerdende böyle bişeyler çıktı ortaya ;)

Her türlü yorumunuz benim için önemlidir :)
Yorumlarınızı bekliyor sevgilerimi sunuyorum.
Yeni projelerle görüşmek üzere...

10 yorum:

  1. :) örtüye ya da dekorasyona göre değişk peçeteler kullanabilirsin:)
    Yaratıcı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici ve kullanışlı olmuş. Emeğine sağlık. Seni izlemeye aldım, ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
  3. Aa hiç düşünmemiştim :) gerçektende peçeteyi değiştirerek ve süslerinj kullanabilirim .Yaa ben bu kadın zekasına hastayım :)
    Teşekkürler tatlım <3

    YanıtlaSil
  4. Bak Bu Harika blog sahibi arkadaşım :) teşekkür ederim canım güzel yorumun için ve takibe aldığın için izlemede kalalım karşılıklı ;)

    YanıtlaSil
  5. slm çok cici olmuş saatin
    ben seni zaten ilk izlemeye alanlardanmışım cnm ;)

    YanıtlaSil
  6. Kokoş mu dediniz.. Aslaa.:)) Tam benlik ben böyle süslü şeylere bayılıyorum..:))
    Takibinizdeyiiim.:)

    YanıtlaSil
  7. HER KADININ İÇİNDE Bİ KOKOŞ RUH VARDIR :) TEŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
  8. ayy ne cici olmuş böyle.çok güzel çalışmalarınız var.sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)