Facebook sayfamada beklerim :)

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Eşimden erken yıldönümü hediyem var :)

Uzun süredir bilgisayarım yoktu ve o yüzdende çok aktif olamıyodum malesef bloğumda :(
Telefonumdandan idare etmeye çalışıyorum ama ne kadar zor oluyo anlatamam...
Sadece kısacık bir post için bile bazen saatlerce uğraşıyosun.Bide ben tez canlıyımya eşimin yakında laptop alacağını biliyorum(Çünkü ihtiyacım var demiştim ve eşimde elinden geldiğince hemen almaya çalışır) ama dayanamıyoum işte.Bi hevesle açtım bloğumu ve hevesim hiç kırılmadı şimdiye kadar.Güzel yorumlar aldıkça beğenildikçe daha çok hoşuma gidiyo :)
HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM ;)
Nyse o akşam bana misafir gelcekmiş bende son 1 saat kala öğrendim hemde yemekli geliyolarmış...
Tabi beni bi telaş aldı hemen hazırlık falan derken eşime kapıyı açtığımla mutfağa koştum.Meğer oda ben onu hep karşılarım kapıda ya öyle yapcam sanmış bilgisayarı kapının önüne koymuş.Bkmış ortalıkta Sümeyye yok hemen saklamış.

Önce bana sürprizim var dedi ne falan sorunca şaka yaptım seviyorum ya seni ondan dedim dedi :P sözde kıvırıyo işte ;)
Ben anladım ama koşturmacaada ısrar edemedim..Yunuscum sağolsun hazırlamamda yardım etti masamda
Daha bitmemişti hazırlanması malum 1 saatte çok zor hem yemek hem masa :/


 
Sadece çorba yaptım bide pilav ve tavuk ,yemek yapamadım malesef...
Neyse işte asıl konuya gelirsek sabah kalktık ben başka odadaydım eşim dediki gel senle oyun oynayalım.Gittim yanına buyur dedim sıcak soğuk oynuyoruz dedi ;)
Tabi ben hemen çaktım davayı:)
odaları geziyorum falan en son yatak odasında sıcak demeye başadı.Elbise dolabına yaklaşıyorum sıcak diyo.Kurcalıyorum kurcalıyorum yok en sonunda ümidimi kesitm dedim mektup gibi bişeyler yazdı yada tektşımı kaybetmiştim yenisini aldı bktım baktım baktım taaa tepelerine çıktım ama nafile..
en sonunda bide ne göreyim giysi dolabını biraz öne çekmiş arkasına koymuş bilgisayarı.Neden sonra aaaa dedim arkasına bi baktım yuppiiiii
Almış benim kocam bilgisayarı :)
 
 
 
 
Resmi yoktu vardıda telefonda bu hariç aktaramadım :/
 Normalde 3 haziran hem yıldönümümüz hem evlilik yıldönümümüz.Benimde ona büyük sürprizlerim var ;)
Maşallah Allahıma bin şükürki eşimle evliyim koca 1 yılımız geçti İnşallah hergün muhabbetle huzurla saygıyla geçer...
Rabbim rızasınca eşler Rızasınca yuvalar nasip etsin inşllah tüm müslüman kardeşlerimize...
Paylaşımlarda buluşalım
Sevgilerle
 
 
 
Bu arada daha devamıda gelecek ;)
 

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yazı olmuş inanır mısınız okurken benim gözlerim doldu.
    Kardeşim Allah eşinizi başınızdan eksik etmesin. Allah huzurunuzu mutluluğunuzu bozmasın. Allah tamamına erdirsin. Yazınız çok hoşuma gitti çok duygulandım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çooook teşekkürler :)
      Rabbim herkese mutluluk versin eş bi zamandan sonra hayattaki herşeyi oluyo insanın Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın tüm kardeşlerimi.
      Beğenmeniz beni çok mutlu etti tebessümle yazıyorum şu an yazımı :)

      Sil
  2. Heyecanın buradan hissediliyor :) güzel günlerde kullan cnm bilgisayarını
    Nice güzel senelere inşallah huzurla , mutlulukla inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler abla :) sevindim heycanımın hissedilmesine...

      Sil
  3. canım benim çok sevindim bilgisayarına kavuşmana.
    Bol bol yazılar bekliyoruz senden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzellik :)
      İnşallah bende bol bol yazılar hazırlamak istiyorum :)

      Sil
  4. Güzel günlerde mutlulukla kullan :)
    Huzurunda heyecanın gibi daim olsun inşaAllah :)
    Nice 1 yıllara :))

    YanıtlaSil
  5. Rabbim ömür boyu mutluluğunuz daim olsun inşallah.nice nice mutlu senelere.bunu sana 20 senelik evli bir ablan söylüyor.hediyeni mutlu günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler ablacm :) Rabbim herkesin mutluluğunu daim eyler inşallah.

      Sil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)