Facebook sayfamada beklerim :)

1 Mayıs 2013 Çarşamba

El emeğim göz nurum Salon Takımım

                                                                      Selamlar :)
                                             Bir DIY (kendin yap projesi)'yle daha burdayım :)
                                  Bugün evlenmeden önce yaptığım salon takımımla tanışacaksınız :)
              Aslında el emeğimle yaptığım kasnağımıda göstermeyi çok isterdim ama o annamlerde kaldığı için  gösteremiyorum.İlerde kısmet olursa unutmazsam gösteririm.Bu örenği tesadüfen internette görmüş ve ben bunu yaparım deyip hemen malzemeleri almaya koyulmuştum.Dediğim gibide oldu ve yaptım :)

                   Eskiden elimde kalan kurdelalarım vardı onları değerlendirdim aslında birazda.
Eğer istenirse tarifini veririm merak edenlere :)
Bu konsol için yada orta sehpa için örtülen uzun kısmı
 Bu resimde köşelerine verdiğim şeklin ayrıntılısı.
 Burdada fiskos iki peçete ve o uzun sehpa örtüsünü görüyosunuz.
Peçetelerden 12 tane yaptım iki tane fiskos iki tanede o uzun örtüden yaptım.
El emeği olunca insan kıyamıyo sermeye ama ben şimdiki örtülerimden sıkılıncasırada  bunları sermeyi düşünüyorum.Aslında dantellerde var ama onlar odama uymadığı için şuan listemde yoklar :)



Dediğim gibi olaki, çok beğenirseniz ve beyninizde ben bunu yapmalıyım şimşeği çakarsa malzemerini veririm ;)
Biraz uğraştırıcı ama severek yapacağınız bir takım diyebilirim.Hele hevesle başlandıysa hemencecik bitecektir.
Sevgilerle...
Allaha emanet olun...

2 yorum:

  1. Bunun yapıldığı kasnaktan benimde var ama yapacak cesareti olan bir tuba yok , sıkılırım ben hemen :)
    MaşaAllah seninkiler çok güzel olmuş , renk renk yap satışa sun ilk alıcılarından oluyum :))

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler canim :) aslinda olabilir ama biliyosun hastaliklarla falan vaktim yok.

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)