Facebook sayfamada beklerim :)

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler günü 3 haziran! İtirazı olan parmak kaldırsın :)

Bugùn malumunuz 12 Mayısta anne olanların anneler günü :)
 Elhamdülillah Rabbim bana mükemmel bi anne mükemmel bir aile verdi. Annem babam hep arkamızda oldular bizlerin. Pek farkettirmezlerdi özgüvenleri gelişsin diye ama herzaman anlardık ne kadar destek olduklarını. Anneme nektup yazmıstım onu göndercektim aslìnda anneler gününde...
 Taki geçenlerde Tvde bir sohbet izleyene kadar.
Sohbette "Anneler günü annenizin sizi doğurduğu gündür neden gidip elin adamının doğduğu gün anneler günü kutluyoruz ki gitsin o kutlasın o gün onun annesinin doğum gùnü" demesiyle bende şimşek çaktı. Haklıydı...
 Hemen annemi aradim ve bu durumu annemle paylaştìm ve Artık anneler gününü 3 Haziranda kutlayacağımı söyledim.Oda hak verdi :)
 Annem benim doğduğum gün anne olmadımi?
 Olduuuu:)
O zamam annemin anneler günü 3 Haziran :)
 Mektubumu anneme 3 Haziranda göndercem in§allah. Ama annemide Babamıda çook seviyorum.Herzaman özel onlar benim için...
 Sevgilerimi sunarım

dip not:Hertürlü yorumunuz benim için değerlidir. Yorumlarınızı bekliyorum :)

2 yorum:

  1. Harika bir tespittt buu bencedee doğruuu bızı dunyaya getırdığı gun :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler canikom :) beni de tvdeki sohbet uyandırdı :)
    Hemde peygamber efendimizin yahudi ve hristiyanların yaptiklarinin tersinj yapin onlara benzemeyin hadisi serifinide uygulamiş oluyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)