Facebook sayfamada beklerim :)

11 Nisan 2013 Perşembe

Peçetelikler

İnsan etrafında veya takip ettiği bloglarda falan harika fikirler görünce iyiden iyiye hevesleniyo.
Bende o kendini tutamayan hemen bende yaparım diye atlayanlardanım olaya.
Bi arada peçeteliklere deli gibi sarmıştım.Neler denemedimki??Gördüğüm herşey
i yapmaya çalıştım aslında.Yaptım da ama galiba annemlerde kaldı.Beğenmemezlik yapıp atmadıysam tabi :/ Bide o huyum varya benim.Beğenmeyince hemen atarım.Sanki koy kenara dursun ne olacaksa...



Arşivimde bunun gibi birsürü daha örnek var bunlardan bikaçınıda yapmıştım aslında bende neyseeee...
Eğer sizde meraklısıysanız Google amcaya bi sorun derim ne örnekleri varmış :)
Ağız tadıyla kalın ...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)