Facebook sayfamada beklerim :)

3 Nisan 2013 Çarşamba

Browni kek.Muhakkak denemelisiniz :)

Sizlere harika bir kek tarifim var.
Ben bunu geçen pazar bize geleek olan ama son anda gelemeyeceklerini gelemeyeceklerini söyleyerek beni bi hayli kızdıran misafirlerime yapmıştım. Benim kızdığım nokta gelmemeleri değil gelemeyeceklerini son anda haber vermeleriydi. Oysa ben ne hazırlıklar yapmıştım onlara.Kısmetleri değilmis benm güzel mamalarımdan yiyemediler :D İş işten geçti artik.Bende bu güzel kekimi paketleyip kayınvalidemlere getirdim.
 Kayınbabam hasta olduğu için onlardada bi hayli misafir vardı. O kadar beğendilerki mamalarımı herkes tarif istedi. Bende bu tarifi sizlede paylaşmak istedim. Denenmiş tarifleri yapmak daha güvennilir diye düşünüyorum.
Malzameler:
3 yumurta
1 su bardağı şeker.
Yarım paket margarin
3 yemek kaşığı kakao
Birbuçuk su bardağı un
yarım bardak süt (evde süt yoksa kullanmayadabilirsiniz)
1paket vanilya
 1paket kabartma
 tozu bu kadar :)
Yapılışı:
Yumurtayı ve şekeri köpüklenene kadar karıştırıyoruz ki buda blendrla 5-6 dk sürüyo :) Daha sonra vanilya ve kabartma tozunu en son olmak uzere tüm malzemeleri karistitirip çırpmaya devam ediyoruz.Diğer kekler kadar cıvık bir hamur olmuyo.Hatta katı oluyo. Kek kalıbımızı margarinle yağlıyoruz. İçine kekimizi döküyoruz.Hamurumuz biraz katı olduğu için kalıpta düzelmeyebilir. Siz kalıbı yere vurarak duzeltin.Çünkü ben öyle yaptım. 5-10 dk önceden 180° ısıttiğımız fırına koyuyoruz.pişince servise dilediğiniz gibi susleyerek sunabilirsiniz.


Afiyet olsunnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumun benim için çok değerli
İlgilendiğin ve yorum yazma nezaketinde bulunduğun için teşekkürler :)