Facebook sayfamada beklerim :)

23 Mart 2013 Cumartesi

MASALSI ANLAR :)

3 Haziran 2012 tarihinde kuruldu bu mutlu yuva.Allahımıza bin şükür mutluluklada devam etmekte
.Aslında 3 Haziran aynı zamanda benim doğum günüm.Eşim öyle denk getirdi artık hediyeden kaçmak içinmi yoksa dediği gibi bana jestmi yaptı bilmiyorum :)
Sunucumuz bugün gelin hanımında doğum günüymüş tekrar tebrik ediyorum dediğinde tüm davetliler şaşkınlıkla bana baktılar :) aaa seslerini duymuştum yani.
Eşimi büyük uğraşlarla kandırdığım düğün çekimlerimizi paylaşmak istiyorum sizlere.çook güzel geçti.Harika kareler çıktı sonucunda.İşte onlardan sadece bikaçı ;)










 Gelin çiçeğimi kendim yaptım güzel olduğunada inanıyorum.O gün fotoğrafçımızdan başka birsürü kişide resim çekti.Çok hoşlarına gidiyo insanların gelin damat görmek :)
Peki merak ediyomusunuz bu resimlerin sahibesini :) Dünya tatlısı çok mütevazi harika çekimleri olan birine özel anlarınız için masalsı çekimler yaptırmak isterseniz TIK TIK :)